maanantai 8. heinäkuuta 2013

Asiakaspalvelusta Suomessa



                                          Mainioo©PakinoivinAikein

On tässä nyt pariin otteeseen tulleet semmoiset asiakaspalvelut vastaan että huh.

Ensimmäiseksi tämä eräs Speak easy - siellä vaadittiin etukäteismaksua terassille menosta - eikä ihan pienin elein. Suorastaan raivokas ravintolapäällikkö lähtee juoksemaan peräämme kun talsimme miehen kanssa kohti terassia ja suorastaan siinä pelästyy, että mikä tuolle tuli. Täytyisi siis tilata sisällä ensin ennen kuin menee ulos?

Joo morjes.

Sitten tullaan vielä tuputtelevasti kysymään "Niin syöttekö nyt sisällä? Häh?" 

Paikka vaihtui alta aikayksikön.

Tänään olin ihan tavallisesti Postissa - minulla ei ollut valtakirjaa saada paria kirjattua kirjettä, niin tarviiko tämän vanhan rouvan siellä tiskin takana ahdistua asiasta. Kuin olisin jonkun synnin tehnyt. Tuhahteli ja kun kaivoin toista kirjatun kirjeen lappua kassista, väsynyt: "Nii mitä vieläh?" huokaisu. 
Mukaani sain sitten kuitenkin 5.6 kg painavan pahvilaatikon, joka tuntui painavan kyllä 10 kiloa. Sisällä keikkuvia rautaputkia ja mitä vielä. Rouva siihen pirteänä heittää:

"No on sulla tossakin tarpeeksi kannettavaa."

Se ei ollut kovin iloisesti sanottu, mutta ilmeisesti hyvä vitsi.


Seuraavaksi Subwayssa huomautetaan kovaan ääneen, ettei saa sanoa "ottaisin leivän mukaan" siinä hihnan alkupäässä missä leipää valitaan. Se kysytään vasta viimeiseksi. Olinpas kaamea asiakas. Sitten vielä tiuskaistaan, että paina jo se pin-koodi sinne kortinlukijaan äläkä kaivele sitä tarralirpuketta. 

Noennii.

Ei ollu tainnu saada sämpylänsä väliin toviin aikaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti