perjantai 20. maaliskuuta 2015

Lasten viisaudet

Lapset saa sellaisen erinomaisen olon itselle, että on tärkeä, arvostettu, tietää kaiken ja osaa kaiken ja on ehdottoman kykenevä kaikkeen. Tässä erään viikonlopun satoa, lasten viisauksia.
Severi (3-v.): Mää oon pantteli ja golilla. Panttelit tekee näin (ulvoo kuuta.)
Olen tonttu olen tonttu olen Nukkuuuumatti ! (laulu.)
Ne lähti jo - ne tyypit... (Simo, Silja, Sanna ja Nea lähti kauppaan.)
Tämä on leipä on erittäin herkullista (Simolle aamupalalla) ja maito on kylmää ja raikasta
Milja (4-v.) (Värittää mun tekemiä eläimiä.) Mää en kyllä millää ehdi näitä kaikkia. Mää parhaiten ehdin aina värittää koiria...
Mää: Oletkos sä nähnyt sen 101-dalmatialaista elokuvan?
Milja: No en tietenkää. (hymähtää.)

Nea (9-v.) Se on tua meillä kyllä hyllyssä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti